Wycieczka do Muzeum Powstania Warszawskiego
Dodane przez Administrator dnia 08 styczeń 2014 18:37

muzeumW dniu 28 grudnia 2013r. strzelcy z naszej jednostki pojechali na coroczną wycieczkę, tym razem do Warszawy.  Wszyscy byli pozytywnie nastawieni i nie mogli doczekać się zwiedzania.

Na początek zatrzymaliśmy się w Muzeum Powstania Warszawskiego i spędziliśmy tam trzy godziny, co nie wystarczyło na zobaczenie wszystkich atrakcji i wysłuchania wszystkich ciekawych opowieści, które miał nam do zaoferowania przewodnik. Wszyscy byli zachwyceni tym muzeum. Niektóre opowieści, zdjęcia i krótkie filmiki z tamtych czasów łapały za serca i nie jedna osoba miała niekiedy łzy w oczach. Oznaczało to, że strzelcy zrozumieli przekaz tej instytucji i zapoznali się mniej więcej z historią dawnej młodzieży, o której głownie była mowa. Mieliśmy również możliwość obejrzenia pięciominutowego filmu „Miasto ruin” w 3D obrazującego zniszczoną Warszawę po powstaniu.

Następnie pojechaliśmy na stary rynek i mieliśmy dużo czasu wolnego. Wiele się tego dnia działo na rynku i wiele osób było zachwyconych różnymi rzeczami, których nie ma na co dzień w swojej miejscowości. Wszystkich zachwyciła piękna, ogromna choinka tam stojąca.

Potem pożegnaliśmy się ze wspaniałą Warszawą i udaliśmy się w dalszą podróż. Kolejnym naszym przystankiem był Piotrków Tryb. Pojechaliśmy tam głównie do kina, gdzie mieliśmy możliwość obejrzenia filmu „Hobbit” w 3D. Wszyscy byli nim zachwyceni. Po filmie wróciliśmy do Paradyża.

Przez cały dzień dopisywała nam świetna, ciepła pogoda jak na koniec grudnia. Każdemu podobała się ta wycieczka, którą można zaliczyć do bardzo udanych. Z niecierpliwością czekamy na następną.